torsdag, maj 9

Säg mig, visst går det att...



Tapetsera ett badkar!?!!! ;) Jo ho rååå!!! Allt går... bara man heter "Bettan Vernersson" kan jag säga!!! För har hon fått för sig något, då ska det banne mig gå också! ;) Och nu sitter hon här och väntar på att dem där supersnygga sköningarna ska komma hem så att hon kan hugga in på dem där tapetprojekten hon fått för sig! :))

I dag börjades ännu ett av alla tusen projekt med att bygga ett trädäck på altanen! Hej då fula betongplatta!!! Det är ju synd att bli sysslolös liksom!!! ;) Men där fick vi faktiskt lite proffshjälp att komma igång också! Av våra goda vänner från LILLBOVILLAN som vid det här laget kan både det ena och det tredje om just sånt! :)) TACK! Säger vi  bara :) Det bliiir så fiiiint! :)))

Fortsättning följer...
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Hej !

    Nu har jag vart inne här några ggr utan att kommentera....tycker Bettan vernesson är störtskön !!!! Go girl...kan knappt vänta till jag får se badkaret !!!

    Tack för fin inspiration o en fin dag till dej..kram anette

    SvaraRadera
  2. Hihi, allt går! Jag väntar med spänning på att få se resultatet :). Ha en jättefin dag vännen!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Alltid härligt med nya projekt! Låter spännande med tapet på badkar! Själv ska jag precis sätta igång att måla möbler ;-)
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Du är underbar kvinna!

    Kram Johanna

    SvaraRadera