onsdag, maj 1

Sommarpyssel



En hostig tjej som vaknade upp till ett 1 maj. Så grymt jobbiga veckor vi haft!!! Den ena grejen efter det andra! Nä fy tusan så drygt!!! Nu håller vi tummarna att dessa vindar vänder och slår till något så fantastiskt härligt som en varm och skön sommar åtminstone! Har ju så många projekt på G som bara ligger och väntar! ;) Snälla orken kom tillbaks...nu!!!!




På vår köksö finner man just nu härligt grönskande egenodlade frön (kommer bara inte ihåg vad/vilka frön) i makens farmors gamla servis :)). Ooops tror jag har ett minne som en kratta just nu! ;)





Valborgsmässoafton tillbringade jag här! Att boa in sig och titta på fyrverkerierna var riktigt gött!!!! :))) Så en riktigt mysig minihelg blev det trots allt ;)

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Bra att du fick lite mini-mys trots allt :). Visst är det fint med smått och grönt i gamla kaffekoppar! Dina är så söta :).

    Ha en fin kväll min vän!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Hallå tjejen!
    Ja nu ska vindarna vända, det hoppas jag verkligen. Efter regn kommer ju sol, så du ska se att det blir så i livet med...
    Skickar lite energi som blev över efter allt fixande här hemma;) för nu passar jag lite på projekt och samlar lite ny energi :)
    Kraaaaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  3. Ha ha..."minns inte vad det var för frön"...du är för go:)
    Vilken härlig surprise sedan då när kanske morötter växer ur kopparna!
    Ha det gott!
    carina

    SvaraRadera
  4. Ser jättemysigt ut! Jo,du! nu vänder det, värmen kommer! Vi har nåt gott att se fram emot. Och då kommer säkert din ork tillbaks!
    Lena

    SvaraRadera
  5. www.nygamlajag.blogg.se4 maj 2013 20:06

    Tänk denna teknikens värld...hittade dig genom #växthus på instagram och här fanns massor av inspiration för mig! Helt i min smak. Återkommer gärna!

    SvaraRadera