torsdag, juni 6

Badhus/Badhytt Del. 4





Å vad jag behövde dem här dagarna två!! Igår blev det så många glada skratt att jag fortfarande idag går och småskrattar lite! hi hi! :)) Härligt med såna dagar, eller hur? ;)
Att Bettan får skratta betyder att många fler projekt blir gjorda!!! Ha ha :)) Här har vi ett av många funderande lösningar! Om inte mindre än en ljuskrona till det kommande Badhuset/Badhytten :) När den fina lampslingan fick flytta in till växthuset förra året som egentligen var det tänkta exemplaret så gick tankarna lite så där fram och till baka. Hur skulle jag kunna bräda den liksom! ha ha!! ;) Kom inte och skyll på mig om jag blir årets knäppis nu bara! hi hi! Lite ljus på detta så bliiir det fina fisken ska ni se :)))



Och får jag presentera årets släktingar...




Ni har så rätt!!! Klart jag behåller dessa! Det står ju Bettan på dem!!! He he! :)) Älskar verkligen den färgen! Tack som tusan för era härliga kommentarer!!! ;)

Kraaaam Bettan

6 kommentarer:

  1. Vilken rolig och annorlunda ljuskrona. Det blir ju toppen där ute i plurreet

    kram Teres

    SvaraRadera
  2. Du har gjort det igen!!
    Vem behöver kristallkronor liksom...?
    Natti
    C

    SvaraRadera
  3. Ljuskrona av kaffekoppar - så rätt! Den kommer att bli kanon i badrummet. Och tillsammans med lilla blå skåpet är stolarna också helt rätt. Ur-snyggt :)! Ha en fin dag.

    Kramis
    Maria

    SvaraRadera
  4. Snyggt skåp, jättesnygg stol!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Du är för underbar alltså!!!
    Kommer bli kanon med ljuskoronan i badhuset, precis i Bettan-stil!!
    Ha det fint goa du:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åh, vad snygg!!! Kära nån vad mycket fina grejer du har, hittar och fyndar! KRAM

    SvaraRadera