torsdag, juni 13

Den blomstertid nu kommer...




Max kusin Rebecka student-2013 :))




Max skolavslutning (förskolan) 


Världens sötaste klass!!! :))

Min fina kusin Matilda som slutar 6:an

Kompisar! :)

Tack snälla söta finaste Agneta att du jobbade åt mig på din semester och allt!!! Så att jag kunde njuta av Max skolavslutning :)) Kommer vara dig evigt tacksam i tid och evighet! Hi hi! :)) Nu hoppas vi att inga studenter ska firas samtidigt nästa år bara!!!... eller hur? ;) /Kram

Tack snälla ni för era fina kommentarer! :) Just nu en lite för hektiskt tid för mig att hinna allt som man skulle vilja! Energin går till mycket viktigare saker i livet... just som sånt att bara finnas till och vara nära i en svår tid   Mellan hopp och förtvivlan. Tar enormt på krafterna!!!

Ta hand om varann!
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Hej fina du! Jag blir så fundersam och undrar om du skrivit här på bloggen om vad det är som är så svårt i livet ditt just nu. Jag vill verkligen inte vara okänslig utan bara beklaga att det är jobbigt just nu och ifall jag missat något som du berättat så är jag ledsen för det.

    Så otroligt rolig och speciell din "kopparmedfatlampa" är! Väldigt du:))

    Många kramar till dig från mig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fin bild!!
    Önskar dig redan nu en trevlig helg!

    Kika gärna in i min webbutik där jag just nu har flyttrea, 50 % på allt.

    www.winckvintage.com

    // Amelie

    SvaraRadera
  3. Så kul att du var ledig så ni kunde dyka upp på Rebeckas student. Gillar verkligen din nya kreation med kopparna du är så påhittig! :) Det är verkligen en jobbig tid nu mellan hopp och förtvivlan. Men vi får försöka hjälpas åt och vara starka, svaga tillsammans! Kramiz hälsa brorsan och pussa på Max! Vi kanske kommer hem till byn en sväng på Söndag!

    SvaraRadera