söndag, juni 23

En toppenvecka!!!









Kan man va annat än nöjd med att ha hunnit med sååå mycket på en och samma vecka! :)) Mellan varven även hunnit andas och bara tagit det lugnt vid stugan! Firat lite midsommar bland annat och huggit in på Mayas loppis blev det med, såklart! ;) Att vi även klämt in en möhippa mellan alltsammans känns ju sådär helt fantastiskt roligt lyckat, såhär i efterhand, även det! ;) he he...

Känner mig just nu super redo för kommande veckor av jobb! Med massor av härlig ny energi gör en gott har jag märkt! ;)

Tack som tusan alla tjejer och alla inblandade för en härligt fin vecka!! Hoppas ni med har haft en lika underbar midsommar som mig! :)))

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Grattis till en kanonvecka :)! Du verkar ha haft det riktigt bra, och det är dig såå väl unnat. Man behöver samla kraft ibland. Jag önskar dig en lika härlig vecka till :)!!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart fina du!!!
    Jag längtar något enormt efter ledigt nu!!
    En midsommarhelg då jag var sjuk är förbi, så man känner sig lite snuvad på konfekten känns det som...
    Härligt att du är laddad att jobba lite till nu!
    Sköt om dig! Nu ska jag få lite lunch i mig1
    Kraaam Anna

    SvaraRadera