onsdag, juni 19

Loppis





I dag har jag tillbringat dagen hos Maya :). Lovade henne redan förra sommaren att jag skulle hjälpa igång med en loppis i det vackra "Tjejhuset" gamla skolans utedass som står på deras tomt! :) Ett makalöst charmigt litet hus som passar ypperligt för en mysig loppis ;) Och som ni ser lönar det sig att jobba på sin semester!!! Vem är inte värd detta vackra fönster? Om inte självaste Bettan!!! :)) Ni som följer mig på instagram såg redan för två veckor sedan vem och vilka jag lockat hit också till detta helt fantastiska ställe, eller hur? ;)  Kan lova att Susanne/me and alice och Lena Englund hade det som på julafton den dagen! hi hi! :)). Så akta er man vet aldrig vart den här undercovern dyker upp härnäst... ;)


Varmt välkomna på Mayas loppis i Ryggesbo 461 Edsbyn. Den gamla skolans utedass :)) Med start på Lördag den 22/6 midsommardagen från kl. 11.00
Kaffe och kaka finns till försäljning ;)

Ses då! :)
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Åhhhh hade jag bara bott närmre!! Fönstret är helt ljuvligt, preciiiiiis ett sådant är jag på jakt efter. Har en liten tanke om en speciell vägg i nya radhuset:))

    Fy vad hemskt med din svärfar, jag beklagar verkligen. Jag hoppas att ni kommer att ha en fin tid tillsammans, oavsett hur lång den blir. Jag sörjer min mormor så oerhört och sorgen gör att jag tar till vara på de människor som betyder mest för mig, att man försöker uppskatta varje dag! Och det är faktiskt inte löptid så lätt som de flesta av oss vet...

    Angående ert kämpande för ännu ett barn så blir jag hemskt berörd och ledsen för er skull. Det måste vara fruktansvärt jobbigt rent ut sagt, ett helvete! Livet är orättvist och riktigt tufft emellanåt.

    Jag vill önska dig och din familj en härlig midsommar. Hoppas att ni får kul!

    Många kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert gammalt fönster! Det förstår jag att du gläds över :). Och en urmysig loppis! Kan tyvärr bara njuta av den på bild, på grund av avståndet. Men jag önskar lycka till i helgen! Hoppas på bra väder och att många kommer dit och handlar :). Ha en finfin dag!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. OMG vilket vackert fönster!!!!!!!
    Kikar in lite snabbt och önskar dig du sköna böna en riktgit skön och härlig midsommar!
    Kraaaaam Anna
    Ps: vad heter du på instagram?
    Jag heter ekenasanna :)

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dig en fin midsommarafton :)!

    Kram från Maria

    SvaraRadera