tisdag, juni 4

Plåt

Från jobbet "Panesgården" Behålla eller inte behålla?

Helgens skattjakt vid stugan! Planteringsbord till Bettan :))

Och en sänggavel till Max! ;)
Är ju egentligen sugen på två SVARTA stolar av något slag! Men tycker ändå om färgen på dessa!! Hur tusan ska jag göra!?!! Hjälp!... vad tycker ni? Hur som helst... plåt är ett fantastiskt material!!! :) Den stora frågan är bara... kan jag släppa tanken SVART!?!! Hmm...

En förvandling i våra sovrum står som sagt lite i framtida planer här hemma! Och sänggavlar i plåt ska det bli ;) Har ännu inte bestämt vad som ska få hända med tågvagnen/sängen i Max rum! Ska vi sälja eller ska den få flytta vidare till stugan? Liten kille börjar ju bli stor nu!!! ;) Och tydligen ska ett trumset också tryckas in! För den här killen är musikalisk också, har vi fått hört av en HEL del! :)) Hi hi vad ska detta bli! ;)

Tack så hjärtligt för era peppningar också!!! Kan behövas här hemma i våran nu tids svåra stund! TACK alla ni som tittar in hos mig :)) Kanske inte den själv som är bäst på att titta in hos er just nu! Hoppas ni förstår det! ;)

Kram till er alla!
Bettan


3 kommentarer:

  1. Go morron härliga Bettan!
    Å jag tycker du ska behålla dem:))
    Din uppfinningsrikedom är det då inga problem med;)
    Klart man vill kika in till dig, du har trots allt jobbigt ändå humorn med dig. Och det hjälper ska jag säga dig, även om jag ibland tyckte det var urjobbigt så kan jag ändå komma ihåg alla glada stunder, som när min syster och jag höll på att skratta på oss av de höj- och sänkbara sängarna på sjukhuset. Samtidigt köpte nämligen en kompis det hem och vi förstod absolut inte varför hon ville ha en sån..:)
    Sköt om dig vännen!
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. En varm kram ut i cybern till dig! Jag tänker på dig och familjen.

    Stolarna är jättesnygga! Jag hade nog behållit färgen, men du har rätt i att svart är snyggt. Kanske mer praktiskt att måla dem...? Svårt...

    Ååå, trummor! Heja Max :D! Det står högt på önskelistan hemma hos mig, men vi har tyvärr inte plats. Men det är himla kul att spela.

    Ha en riktigt fin dag!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken ursnygg sänggavel...du är outstanding på uppfinningsrikedom!
    Skickar över lite extra kramar till dig just nu..
    Carina

    SvaraRadera