söndag, juni 16

Semester vecka



Japp nu har Bettan en veckas semester och vad blir det inte om REGN redan första dagen!!  He he! Vad var det jag sa liksom! ;) Hur som helst känns det lite välbehövligt efter en av dem jobbigaste veckorna på länge!!! Men, men vi kämpar på som vanligt och hoppas på det bästa! :) Som ni vet har livet inte känts så lätt här hemma på länge och en av orsakerna är att makens pappa fått beskedet cancer och fått svar om att inget går att göra!!! Men hoppet lever längst ska ni veta! Det har man ju lärt sig en och annan gång ;) För kämpar vidare det gör han! Och att ge upp finns inte... :)

Njöt av en godrink igår och firade veckans ledighet! Gjord på rabarbersaft, bubbel och massor av is är gottis !! :))



Under veckan som gått har jag njutit av greengates höstkatalog också! För är man inte kär så är man det nu!!! Ha ha! :)) Kolla in hela katalogen HÄR! vetja ;)

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Rabarber i alla former är smaskens. Mammas recept på saft är min favorit :). Green gate är inte heller så dumt. Jag älskar deras grejer! Ska ta en titt i katalogen och drömma mig bort en smula i regnet här.

    Stora varma styrkekramar till dig, min vän!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Här har flädern slagit ut nu...blir till att göra flädersaft!
    Kramar till er alla...tragiskt med denna cancer som snart varenda människa får!

    SvaraRadera
  3. Härligt med semester! Hoppas du får fina dagar också.

    SvaraRadera