tisdag, juli 16

Badhus/badhytt del.7




Som ett enda stort JÄTTE pussel! :). Å tänk vad min egen lilla Ernst kan! ha ha! Idag tog vinden tag i honom så att stegen vek undan så att han nästan damp ner i karet med vatten!!! Vilken himla tur att Bettan då var på jobbet!!! ha ha! ;) Men visst blir det fint som tusan! Min Ernst, han kan han! :))




Och så har vi dem vackraste vaserna just nu här hemma! Ja tänka sig det finaste kommer från mat och delikatess butiken :)) Rent ut sagt, älskar dem!!!!

Nu blir det först kvällens joggingpass innan jag kan dyka in till er andra! ;)
Kraaaam Bettan

2 kommentarer:

  1. Ååååå...jag bara älskar ditt badhusprojekt !!! Hela min familj älskar det och håller sig uppdaterad !

    Största kraaaaaaamen

    SvaraRadera
  2. Så kul att få se hur finaste badhuset utvecklas! Hoppas att du och familjen harven finfin sommar:)

    Kramar Johanna

    SvaraRadera