måndag, juli 8

En vilodag







En glad sprallig kille som igår inte riktigt kunde slita sig från sin nya grej!!! ha ha! ;) Vilket härligt väder sen! :)). Synd att man bara har två veckor till att jobba på då!... Men jag är inte BITTER!!!! ha ha! ;) Helt klart mitt nya favorit uttryck här hemma! Eller hur Anette? hi hi! ;)
Ja men vilken helg vi fick hörni! :)). En massa god mat och lillebror som hjälpte maken igång med badhuset, barnen som förvandlade växthuset till en lekstuga och så gravida svägerskan som jag satte i en solstol med fin läsning medan jag själv drack mojito för oss två! Ha ha! ;) Nice!!!
Nu blir det till att hämta upp lite annat material hos nära och kära nån kväll, innan bygget kan fortsätta... ;)

Nä nu är jag sååå trött på kartonger, så nu bliiir det mot blomster i två veckor istället! ;)
Må gott i solen kära vänner! / Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Stora killen, minsann! Jag förstår att det var den där motor-mackapären som upptog intresset där :). Det låter som en kanonhelg som ligger bakom. Jag önskar dig en fin ny vecka i solen!
    Kram från Maria

    SvaraRadera