tisdag, juli 9

Just nu!





Här kommer en liten närmare titt på vårt fantastiska lilla hus som snart ska få bli badfärdigt! :) Satt här i morse och funderade lite på det där peacemärket som ska få dekorera badkaret! Hmm... tror jag tar och funderar på det ett tag till jag så får vi se vad det bliiir av det! ;) Känner mig lite trött efter att ha haft en liten kille med solsting i natt! Hög feber och kräkningar borde väl vara nått åt det hållet i denna värme, eller hur? Ingen vidare bra start på sommarlovet för han och makens del där inte! Dem som skulle åka fyrhjuling hela dagarna när mamman jobbade! ha ha! Hur förklarar man för en 7 åring att sommarlovet inte slutar i morn typ!!! Hi hi .

Nä nu blir det en joggrunda i lite regn! Mitt nya härliga kvällsnöje minsann! ;) Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! :))

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Vad du är duktig på kvällarna då, smitta av dig tack.

    Blir så fint det där, tänk så du ska njuta när du får semester sen. Underbart

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Ojoj, stackars liten. Hoppas han snart kryar på sig så han kan åka 4-hjuling. Det verkar vara kul har jag märkt, hihi. Ditt badhus blir verkligen häftigt :)! Tänk bara, att klura ut en sån grej. Ha en fin kväll i joggingspåret!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. det där ser riktigt läckert ut....o stackars lilla killen...hoppas han är på benen snabbt igen så han kan åka fyrhjuling....Ha en fin fortsatt vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  4. Alltså, du är grym Bettan...det blir sååå fint..och man kan verkligen ana den där känslan av njut-av-din-trädgård!
    Ha det gott
    C

    SvaraRadera