söndag, augusti 11

När skymningen faller...











Lite magiskt med dessa mörka kvällar som drar in över landet ändå! eller hur? :) Suget efter att tända ljus både inne och ute kryper på! Ja tänk att jag fick igång maken i projektet till slut! Detta badhus som han skeptiskt suckade lite åt! Ha ha ;) Hans knasiga fru som återigen använt sin kvinnliga list vet ni! Den funkar alltid! hehe... :))  Även om det kan ta tre år hit eller dit spelar för tusan ingen roll! ha ha ;)

Många, många som frågat mig hur tusan fick du idèn liksom? ha ha! Ja säg det säger jag... men hur som helst så minns jag en bild som satt sig på näthinnan! Och vad jag kan minnas så kom allt ifrån den! ;)
Bilden har sol,vind,vatten,strandliv... ja allt som hör sommaren till. Och vad jag vet så har vi inte haft mycket av detta i vår trädgård nånsin förutom väldigt mycket vind ibland! Och möjligtvis en hel del regn! Förgående år i.a fall! haha! ;)

Här kommer i:a fall bilden som gav mig inspirationen... :))



Visst ser ni badhuset framför er?!!! Ha ha! ;) Det ser väll varenda människa eller hur!? :)) Och förresten.. tusen tack igen hörni för alla LIKES!

Kraaaam Bettan

2 kommentarer:

  1. Lexington släng dej i väggen...Wernersson DIY äger !!!!!!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Visst är det bara så himla underbart att tända ljus och mysa .Men inte än vill jag sommaren ska vara över .Underbara bilder .Ha det bäst ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera