onsdag, augusti 28

Tusen Tack!!!!






För ert härliga stöd under resans gång om vårt badhus! Och härmed ska jag sluta tråka ut er mer av detta! Ha ha! ;) Har lite målning kvar som jag ska försöka hinna med innan det är försent. Men annars är det nog så gott som klart nu! :) Som dörrar att stänga om sig får dessa rullgardiner tillsvidare duga även om jag har en annan liten önskan på det ;) Men det får nog bli en senare eller en mycket senare lösning till nästa sommar! Vem vet vi kanske bygger ut spektaklet ännu med ett rum eller två tills dess!!! Ha ha! Skämt och sido! :)) Nej då känns som om vi nöjer oss här eller hur?! ;) Bara så fantastisk roligt att ha fått satt händerna i detta! Man kan säga som så att det vart vårt lilla terapiarbete det här året. Något som fått växt fram vid vissa stunder, när lusten satt fart! :) Grymt nöjda, såklart vi är!!!

Så många jag/vi vill tacka i detta bygge! Först och främst ska jag såklart säga maken!!! Ha ha! Fatta att han gick med på det tillslut!! :)) Och så har vi våra grannar! Kent och Susanne tack för alla era sömnlösa nätter när ni låg och funderade ut olika lösningar!! Ha ha! ;) Och såklart för dem fina bordsbenen inte att förglömma! Tack! :) Och så har vi ju lillebror Anders som kom med hela sin familjen för att hjälpa igång med bygget! Tusen tack för det och dem fina brädorna till ena väggen :)) Och tack pappa för stommarna till golvramen vi hittade i ditt garage :). Och självklart har vi mormor och morfar som jag så många gånger vänder till för fina gamla fynd som dörrar och sånt! :). Likaså dem kära svärföräldrarna som ruvar på fina ting som bara Bettan vill ha! Typ sånt som alltid svärfar vill hiva bort! Ha ha! ;) Tack för alla fönster!!! Och tusen tusen tack kära svärfar för att du trots cancern strävade med taket och plåten! Envis så in i vassen och att ha svårt för att låta bli är hans rätta namn! :). Tack grannen Eric för dem fina takstolparna! Räddaren i nöden! :). Tack Knåda sport Susanne min vän för dem görsnygga plåtarna!!! Snart ska nog sänggaveln också komma på plats ska du se! Tack!! :)). Tack Jocke och Erika för det fina badkaret! Ni ångrar väll er inte? ;). Tack stugan för all den Ljuvliga naturmaterial du ruvar på! :). Ett stort tack till det härliga teamet på boråstapeter också!!! Så härligt att ni följt detta skojiga bygge! TACK! :))

Och sist men inte minst... tack till er och alla era fina peppningar här i sommar! Tusen tack för det! :))

God natt kramar
Bettan

2 kommentarer:

  1. Och tack fina du för orden som värmde så imorse när jag vaknade till en urusel dag.
    Men nu tror jag jag allt att det börjar vända;-)

    Jag hade föreställt mig ett hemskt scenario med att hon skulle ha galet ont i upp till två veckor, men det gick jättebra. Hon fick äta obscena mängder glass, till frukost, lunch o middag. Sen blev hon sugen på lite nudlar och det är ju också lätt att svälja. Vi gjorde egen isglass av drickyoghurt och olika sorter saft. Ja hon fick experimentera vilt där;-)
    Panodil o ipren regelbundet, men vi upptäckte att hon var lite allergisk mot dem i flytande form. Men alvedon smälttabletter funkar också fint.
    Sen gäller vila och vara stilla även om det känns som att de är bättre. Två veckor sa doktorn att hon skulle vara still, inget hoppa studsmatta och sånt. Inte ens cykla första veckan. Vi tog det helt enkelt bara väääääldigt lugnt.
    Det kommer gå jättebra, jag lovar!!!
    När är det dax?
    Sköt om dig !
    Krmar Anna

    SvaraRadera
  2. TACK för att vi har fått följa ditt bygge...och hoppas du länkat detta till Ernst, för nu slår du snart honom:)
    Superfint, mysigt och en alldeles egen touch!
    Så när kan man få boka in sig på spa Bettan?
    Kram
    Carina

    SvaraRadera