torsdag, september 19

Hoppas du mår bättre!






Men ja tack gullunge!!! :)) Kommer att och för evigt vara tacksam för att det var jag som fick ta emot den där smällen igår och inte du!! För är huvudet dumt så får kroppen lida heter det ju! ;) Och det var ju ingen annan än jag som ställt dit den där förbenade hästen heller!!! ha ha! Tack för fina brevet lillhjärtat! Och tack storhjärtat för dem fina blommorna på förlovningsdagen!!?!!! Och som vanligt glömde jag bort det igen!!! Sorry! Men i år skyller jag på hästeländet i:af som tog en hjärncell eller två minsann! ;) hehe..

Idag tar den här ihoplimmade tjejen det lugnt och bara myser här hemma med ett underbart magasin från "Sweet Paul". Underbara bilder att njuta av en sån här dag som denna! ;) Ett tips är att magasinet finns just nu att köpa hos Knaada och hennes webbutik!! ;)

Och så en liten frågan!! Nån som provat att dela det görsnygga marrakechkakelet? Själv har jag inte vågat ännu!! Undrar i så fall om detta är svårt att göra själv? Hmm... Tacksam för tips! ;)

Kram och mys
Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar