torsdag, september 12

Höstblomster





Det är något speciellt med blommorna på hösten... man liksom gottar in sig lite mer på hemmaplan och omger sig mer av dessa ljuvligheter! Plockar in det som fortfarande växer eller som man själv köper det hos floristen!! ;) Här ser ni två höstfavoriter hos mig! Snöbollsbärbusken från vår trädgård och några gladiolus från jobbet! Två riktiga snyggingar enligt mig :)

Nu ska jag sätta mig ner och fundera vart min andra tinek ljuslykta tagit vägen!! hmm tror nog någon i familjen råkat slagit sönder den! Och tror att denne någon just nu är grovt misstänkt för brottet!!! I huset finns den då inte! Men en liten fågel viskade i mitt öra att denne någon KANSKE inte vågar sig hem från jobbet ikväll!!! ha ha! ;) spännande.... hehe

Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Älskar med gladioler, så maffiga verkligen!!
    Och de med vita bollarna var himla så fina!

    hmm, denne någon får nog klicka till hos nån webbshop I think;-)
    Kraaam Anna

    SvaraRadera