söndag, september 29

My dream






Welcome to my bistro :) Ha ha!! Just nu läser jag faktiskt boken "Små citroner gula" och är inne i nån sorts restaurang influensa! För är det en dröm jag har så är det just att nån gång få inreda en restaurang! :) Älskar den här boken och bara måste ta och se filmen snart! Nån som sett den redan kanske? ;)

Haft en helt underbar helg med tre glada tjejer samt lite vin, ost och kex :) En kommande stockholmsresa i december blev resultatet ;) Wow vad vi längtar nu! Vi hade ju sååå trevligt sist :)) En och annan bistro ska vi nog återkomma till månntro!!! Wiiii!

Och självklart har Maxen och jag precis vart och sett Disney Planes!! En underbar film för oss som gillar flygplan som sagt!! ;)

Kram och natti natti
Bettan

6 kommentarer:

  1. Go morron där!!
    Å, den är så bra och filmen likaså. Var o såg den på bio när den kom, så den tycker jag definitivt att du ska hyra:))
    Va härligt med Stockholms helg!! Jag kom därifrån igår, samt att jag varit i Örebro på bloggträff. En riktigt härlig helg har det varit=)
    Ha en fin start på veckan nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag läste boken strax innan den kom på bio men har ännu inte sett den...men det ska jag göra. Boken var såå kanonbra.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  3. Har inte sett filmen eller läst boken, men jag gillar ditt kök :). Särskilt den gamla registreringsplåten på hyllan över diskbänken. Härligt med minisemester! Jag önskar dig en fin ny vecka.

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Du har det såå fint! Jag har sett filmen, den var mysig (jag som annars inte gillar svenska filmer). :) Förresten, det hanns aldrig med något besök till "röran" i helgen. :) Kram

    SvaraRadera
  5. Nu vill jag ju ännu mer skynda mig att se den!!! Tack hörni! :))

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  6. Jisses vilket läckert kök du ha bli alldeles lyrisk.....ja ett riktigt restaurangkök skulle man ha så där härligt rostfritt hihi ha en fin vecka kram från maja

    SvaraRadera