onsdag, september 4

Vilda västern




Den här veckan kör vi lite vilda västern tema här hemma! Här behövs det starka grejer för att lura bort elaka bakterier! Ha ha! ;) Att det nu skulle ta och bli min tur att bli lite krasslig var lite skit samma huvudsaken att goskrutten mår bättre och att jag fick högsta betyg på soppan!!! :) Det här gillade mina smaklökar mamma! ha ha! Kommer du att komma ihåg hur du gjorde nu? .... hmm det hoppas jag verkligen!!! ;)

Nu ska den här krassliga tjejen ta och pysa iväg mot frissan om det så är det sista hon gör!!! Vet inte hur många gånger det fått flytta på sig! Hon vill kunna kamma ut sitt hår utan att fasta i knutar en gång för alla ;) Tror det måste vara mer än ett år sedan sist det fick sig en omgång!! Oj oj!!!

Ha det bäst mina vänner!
Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Nä vad är det för bacillusker ni har där i norr..;-)
    Hoppas frissan lyckdes skrämma bort dem. Oj, jag klipper mig ungefär varannan månad jag, då hade hon kanske att göra din frissa;-) Jag typ bara blåser lite på topparna känns det som, hi hi.
    Hoppas på bättring hos er nu!
    Varm kram, Anna

    SvaraRadera