torsdag, oktober 24

Det är nu man har tiden



Den här veckan har jag verkligen gått inför att strunta i alla måsten och bara gått på med roligheter! :) Tänt lite ljus för alla älgar i skogen så här i jakttider, plockat lite mer svamp och så har lite julpyssel börjat tagit sig form här hemma!!! Ja kära nån kanske en del tänker! haha... men det är bara för att det är nu tiden räcker till för sånt vet ni ;) Annars vet jag hur det blir... att man i sista stund stressar på med sånt eller att vissa ideér bara rinner ut i sanden för att man inte hann! Värsta bästa tipset!!! Börja nu vetja ;)
Kunde inte riktigt låta bli att tjuvbörja med lite skogsgrönt heller som ni ser. Det gillar jag!!! Dock får övriga blommor vänta till 1:advent! För nån hejd får det då va! Jag hedrar bara dem stackars älgarna i skogen just nu eller dem i frysen kan man säga  haha... ;)

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Halloj finaste Bettan!!!! Å vilken härlig krona o vad vackert med lummer.......så du ha oxå börjat julpiffa...jag ha börjat göra hjärtan i ull att hänga i julgranen...skulle gjort dessa förra året men det blev liksom aldrig av...o jag håller med dig börja nu för sen hinner man inte ett skvatt!!!!! Tack fina för en härlig blogg kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Du är fiffig, du! Vilken cool idé att hänga värmeljus i soppslevar så där. Jo visst är det så att tiden rinner iväg framåt jul. Nästa vecka, när barnen är lediga från skolan, ska man kanske passa på... Det går ju att planera för det i alla fall :). Ha en riktigt fin kväll och ta hand om dig och familjen!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Hej fina Bettan!!
    Ja du har säkert rätt:-) Var på min pysselgrupp igår och vi ska snart börja pyssla med julkulor:-)
    Å himme va tiden går säger jag.... Vill gärna ha meeeeeeeeer av den varan!
    Hur är det med sonen nu?
    Ha en fin start på helgen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera