tisdag, oktober 15

Tack snälla!!!






Fick såna härligt gulliga kommentarer i förra inlägget att jag blev helt rörd!! TACK!!! :)) Idag är jag hemma och inväntar kvällens julbroschyr "Interflora" visning :) Så från höstens färgsprak i dessa dagar så slänger vi oss snabbt in i julen. Dock bara för en kväll... än så länge ;). Men måste bara berätta att jag sent igår kväll åkte från mitt extrajobb på travet och fick skåda ett sånt fantastiskt vackert norrsken! Så himla vackert och magiskt!!! Man kan ju hoppas på att det betyder något fint och bra! För just nu håller jag på att klia ihjäl mig i min hårbotten och tappar mängder av hår!!!! En inre stress kanske?!! Tror nog att liiiite för mycket har hänt detta år och det kan bero! ;)

Sköt om er kära vänner!
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Mysig blogg du har.
    Bra idé där med traktordörren, jättetufft.

    Ha det fint,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Ditt badhus är ju bara sååå läckert! Och lille voffsing-toffsingen fick visa upp sig för oss igen :). Så söt! Hoppas din lille pojk är bättre nu. Alltid jobbigt när barnen inte mår bra. Det påverkar ju hela familjen. Ha en riktigt skön kväll!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Ja du, det har säkert med stress att göra. Va rädd om dig.
    Du behöver ju inte kapa av ditt långa fina hår, som jag gjorde;-)
    Du härliga uppfinningsrika människa!
    Var får du allt ifrån??
    Härlig är du allt! Och kan tänka mig en lycklig kille:-)
    Jag hade en lycklig tjej idag då jag berättade att vi ska på Spa på höstlovet :-)
    Sov gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilket fint foto på Prille! Låter inte kul det där med klådan, har nog varit lite för mycket på sista tiden. Hoppas du blir bättre snart! Blev ju riktigt fränt med sänggaveln, du är så påhittig. Kul för Max med ett lite kolare rum, nu när han börjat första klass och allt! :) kram på er!

    SvaraRadera