fredag, november 15

Kranskväll på panesgården!





God morgon! Tänkte ta och tipsa om lite julmys på panesgården ;) Vi bjuder nu in för årets...

KRANSKVÄLL PÅ PANESGÅRDEN

Gör din egen dörrkrans: Kurs, stomme, tråd och grönt. Samt fika! ! Kostnad: 195:-
Under kvällen kommer vi samt erbjuda er 15% på ett helt köp i gårdsbutiken.

Torsdagen den 21/11 samt Tisdagen den 26/11 !  19:00 Välkomnar vi er!!! :)

Begränsat antal platser och anmälan görs till:

Blåklinten blomsterhandel 0271-20535 eller Panesgården 0271-22292

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!!!
    Å va många fina inlägg jag har missat. Du är verkligen så duktig!!!
    Så mysigt att krypa ner o mysa med de där fåren;-)

    Kranskväll hade jag absolut varit på, om det inte hade varit sååååå långt;-)

    Visst har du rätt, jag behöver komma igång lite. Frisk luft och lite steg i fötterna. Måste försöka få till tiden. Det är så himla svårt med den där klockan bara som man brottas med mest hela tiden..

    Men nu är det snart helg och jag ska snart gå hem minsann :)
    Ha de fint!
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken mys-grej :)! Perfekt för att få upp julstämningen. Jag önskar dig en fin helg.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera