torsdag, november 7

Man tager vad man haver...




Har en man som jobbar med att tillverka kontorsmöbler hela dagarna men än har vi inte sett till något skrivbord här hemma!! ;) Så när jag denna gråtrista torsdag skulle ta en sväng med tvättmaskinen slängde jag ett öga på den där gamla stykbrädan som bara stod där och dammade! Och vips så blev det en liten omflytt och lillhjärtat fick äntligen sin skrivbordsdel klar!!! :) Tålamod är nog inte riktigt min bäste vän precis!! haha!!!
Helgen har vi tänkt att fixa lite med vårt eget sovrum nu när Gävleresan blivit avbokad! Hade egentligen sett framåt att äntligen få se lilla "Elis" lillebror Anders och hans Anettes ny familjemedlem :) Och självklart är jag super nyfiken på lillebror Jockes nya place! Som ny delägare i Café Mocca :) Men, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Passar på att skicka över lite styrkekramar till dem där borta nu och så hoppas vi på att allt lugnar ner sig snart! Det här med sömnlösa nätter har vi som sagt en heeeel del erfarenhet av själv sedan Max var liten! Inget man önskar nån... ;)

Kanske man skulla ta och hänga den där tvätten nu som för länge sedan borde vara klar nu! haha ;) Och så ska tydlige lille Max ha datorn nu!!! Ses lite senare kära vänner...

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Ruskigt snyggt. Vad mallig grabben ska vara över sitt nya rum. Riktigt coolt för en tuff grabb.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Wow, alltså, dina smarta ideer tar visst aldrig slut :). Bordet blev asläckert! Ha en skön kväll! Själv ska jag snart försöka slita mig från jobbet och åka hem. Ska bara... (hihi)

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Håller med Tant Grön ovan - du verkar vara full av idéer! Det är som att ramla in i en inredningstidning där man plockat ut det allra bästa i en och samma tidning. :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det blev ju riktigt fint.
    Läcker t också.
    Där har han det trivsamt
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, lade märke till en sak när jag kikade igenom din blogglista.. Jag har lagt till en egen domän till min blogg och det verkar inte som om bloggwidgeten registrerar de nya inläggen längre så jag tänkte bara tipsa om att uppdatera bloggadressen om du vill att de nya inläggen ska komma upp i listan. :-) Kram

    SvaraRadera