tisdag, november 19

Rullar på...







Passar på att julstöka lite nu när Maxen hostar loss här hemma ;) Och så fick jag ytterligare ta ett varv med färgen "Grafitgrå"... tredje gången gillt och jag tror att jag trollat bort allt genomlysande nu!! Nu hoppas jag att lillkillen blir bättre till imorn!! För imorn måste jag till jobbet!... men som tur är har vi nu en liten back-upp plan. Nu när farfar kämpar mot cancern så kan han ju inte riktigt vara där som förr!! Kan vara rent ut sagt livsfarligt att bli smittad av ett sånt simpelt virus nu.... joooobbigt!! Hur som haver har nu min mormor och morfar lovat rycka in :) Och att dem nu råkar ha en liten kattunge som Max älskar gör ju det hela ännu mera bra!!! ;) Tjoho allt ordnar sig till slut... Medan maken har en riktig kämparvecka med tider från kl.13-24 så fixar frugan både det ena och tredje här hemma! Ja hon tammetusan kan allt!! haha! :)) ;)

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Du är beundransvärd! Ta hand om dig. Jag önskar dig en skön kväll och god bättring till lille Max.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Det blev galet fint! Vilken snygg färg och soffan var ljuvlig!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Så otroligt inspirerande i din soffa! Härliga färger och din underbara personliga stil!

    Heja dig, du är bäst!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Så fint vännen!!!
    JA, du är verkligen en riktigt fixarmaja du;-)
    Ja, jag är ju hemma med mig själv jag. Just nu är jag så där genomvarm, för nån timme sen frös jag som en tok. Usch feber är så dä kul. Feber, ont i halsen o ont i hela kroppen... Mmm, tycker allt lite synd om mig själv nu..
    Tur jag har alla er bloggisar att roa mig med:-)
    Kram på dig!
    Anna

    SvaraRadera
  5. Hmm... kan jag få komma hem till er och plocka med halva huset?! :D Så fint!

    SvaraRadera