torsdag, november 21

Tacksam!!!



Men tack alla fiiiina vänner!!!! Ingen mer än jag blir gladast för varenda rad ni skriver! :)) Att det här med att blogga ska tydligen vara väldigt ytligt har jag hört! Men inte för mig kan jag för punkt och pricka! Punkt slut. ;) För det första har vi nog inget alls märkvärdigt här hemma!!! haha nä har man tur kan man få sitta på en hel stol och inte en ranglig bland annat! haha ;) Men ack, ibland känner jag precis som alla andra och bara vill röja bort och göra om från början... även om jag i slutändan inte troligtvis skulle klara av det!! haha :)
Nej med min blogg vill jag istället förmedla en känsla, inspiration, tips och få utlopp för all min kreativitet nån stans! Och då är ju detta perfekt eller hur? Även om jag är apdålig på datorer så gör jag så gott jag kan! En annan grej som jag är väldigt dålig på är att marknadsföra sidan... något som jag hela tiden får höra! Men är man en liten blyg tjej från Edsbyn så kan väl detta räcka gott väl!!! ha ha ;) Ni är ju jätte mååånga som hittat hit ändå vetja ;) För fråga mig inte hur man gör med pinterest! För jag har ingen blekaste aning... haha!!! ;)

En annan grej som är bra med att blogga är alla fina erbjudande som det medför! Tacksam var ordet!!! :) Ska väldigt snart få ett par fönster levererade och insatta för en produktkatalog!!! Där snackar vi tacksamhet!!! Tack och adjö dragiga fönster! Wiiiii! :)))

Och kolla in den snygga kopparformen (ljusbrickan) jag fyndade hos mormor i veckan!! Lycka!! Hos oss ska julen få gå i just dessa toner :) Ljusen kommer från "Lene bjerre" och där snackar vi störtförälskelse på hög nivå!!! :))

Nu ska jag snart vända till jobbet "panesgården" och våran kundkväll! :) Tittar in till er alla underbaraste fina, lite senare! Ha det så länge...

Kraaaam Bettan

3 kommentarer:

  1. Du är allt bra söt du!!!
    Tack för att du sprider sån glädje och skaparlust:)
    Kram på dig tjejen!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Så fina funderingar och så sant.
    Jag gör det också så...
    Ha en fin helg och så fint du har det där hemma.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ljus du hittat, blev super fin det där och smart med kopparkärlen till värmeljusen! :) Har varit lite krasslig ont i halsen och hostig. Men det är bara att köra på! Kram och hälsa med dig!

    SvaraRadera