måndag, november 25

Utvilad och inspirerad!








Haft en helt otroligt härlig helg!! Lugnt, skönt och stilla :). Först tog vi oss en tur till årets amaryllis-utställning på "Mobackes" i Bollnäs. Alltså har ni inte sett den? Åk och se den för guds skull!!! ;)
Sedan blev det en mysig lördag med lite "langos" och soffhäng framför "Så mycket bättre" favoprogrammet kommer ni ihåg ;) Alltså har ni inte provat att göra egen langos? Såååå gör det!!! Super gott, enkelt och väldigt roligt att göra själv! HÄR har ni receptet jag använde mig av ;)
Söndagen tog vi en liten skogstur för att leta reda på den perfekta granen!!! ;) Och det hela slutade med ett skrattanfall av värsta sorten!... medan Max kallade oss... "den här familjen är inte riktigt klok!!!" hahaha ;) Känns som en evighet sedan vi haft så rooooligt ihop!! :) Är så himla less på det där mörkret som pågått här under hela året! Så mycket att man önskat att året nån gång ska ta slut så att förhoppningarna om att nästa åtminstone ska få bli bra!!! Vad tror ni om det? För visst ska 2014 bli ett bra år!? Japp det ska det... nu bestämmer vi så, helt enkelt!!! :))

Nu är jag i:af laddad för adventveckan!!! Är ni? ;)
Kraaaam Bettan

2 kommentarer:

  1. Tack gulliga du för dina fina ord:)
    Ja, inte har jag betat av så många ledsamheter som du detta året, men jag tycker med att det har varit tungt..
    Vart sjunde år är ett riktigt toppenår, så 2014 borde verkligen bli det. För då är det 7 år sedan jag överlevde så då borde detta ju bli det sjunde som det bara smäller om;-)
    Det önskar jag dig med så innerligt ska du veta!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Ååååå..det låter härligt !! Man behöver skratta ihop och det är så befriande med familjer som inte är riktigt kloka !

    En riktigt fin adventshelg till dej, kraaam

    SvaraRadera