fredag, december 6

Grönt är skönt!



Just nu är jag lite sur!! Här har vi gått och väntat på snö och så kommer den förbannade stormen "Sven" med alltihop på en och samma gång!!! Just på den helgen när man skulle ta och åka med tjejerna till Stockholm och mysa! Och alla vet ju hur det brukar gå när det ska ta och komma snö i den stan!! hehe.. ;) Håll nu alla tummar och tår att vi lyckas komma iväg imorgon bitti i alla fall!! ;)
Som sagt just nu föredrar jag nog det gröna framför det vita!!! Ingen jul utan grönt INTE! :))

Önskar dock er alla en riktigt fin helg!
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Jamen attans med..! Här har snön regnat bort tyvärr. :(
    Jag gillar det vita jag, men massor av blommor och silver. Men har fått för mig att jag kanske skulle blanda in lite värmade guld :)
    Men nu ska Anna sova..
    Natti på dig vännen o hoppas du är gladare imorogn ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. säger desamma blir alldeles galen...här regnar de o är plusgrader...jag vill ha snö...sååå läckert arrangemang ME LIKE kramelikram från Maja

    SvaraRadera