måndag, december 2

Mixat och Matchat






Självklart hade jag redan en tanke med dem där ljusen jag köpte... att dem skulle passa så finfint till förra årets "DIY" virkade stjärna!! Ni hade väl inte glömt den? ;) Mixat och matchat helt enkelt! :))

Den här måndagen är jag ledig! Väldigt skönt och kan vara välbehövligt för kommande dagar!!! Vi ska nämligen flytta... blomsterbutiken!!! Och i december av alla månader på året!!! Halleluja! Vi är inte riktigt klok, men det har vi väl aldrig nånsin varit!! haha! Sååå vad tusan... ;) Vi flyttar hem till jul kan man säga! ;) hehe...

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Jättefint!! :) (och jag ser fram emot att få se foton från plåtningen i framtiden! Såå roligt!)

    SvaraRadera
  2. Näpp, stjärnan minns jag :)! Du är så duktig till att fixa ihop saker och ting :). Oj, det var ett djärvt projekt, med flytt i december. Men det ska nog säkert bli jättebra. Ha en skön kväll!

    Kram från Maria

    SvaraRadera