måndag, december 30

När svägerskan kommer på besök...




Brukar det alltid dyka med något fint ljus också!! Jobbar man på Ljustorget så gör man! Tack fina Kina för det! :)) Och att hon dessutom lyckats fått tag på sista exet av Bolig pluss där borta i Ljusdal gjorde att vi äntligen kunde kika ner i den ;) Själv väntar jag fortfarande på mitt ex... men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge vet ni! haha ;)
Inte helt lätt att få tag på denna tidning alla gånger här uppe i hälsingland har jag märkt! Men då fick jag värsta bästa tipset av lillebror och hans blivande ;) Det går alldeles förträffligt bra att beställa den från pressbyråns webbsida HÄR! Eller varför inte höra efter med närmsta Ica handlare om dem kan ta hem den till er! ;) Dagens tips från mig!

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. O, vad spännande! Nu ligger min order och väntar på att skickas från pressbyrån :)! Det ser ut att va bra bilder. Ha en fin dag med de dina.

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vill bara skicka dig en riktigt varm nyårskram och hoppas 2014 kommer föra med sig något gott och roligt för alla o envar.
    Va rädd om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Finaste du! Vet inte vad det är som tynger dig och dina kära men jag hoppas att 2014 även för med sig kärlek och lycka... Det är du värd!

    Tack för den härliga inspiration du ger mig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej finaste Bettan!! Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År störstaste kramen från Maja

    SvaraRadera