torsdag, januari 16

Där kärlek finns, där trivs man




Nyttigheter för själen :). Vad vore livet utan kärlek, mandarin-lemonade och frisk luft!? Ingen ting!!! ;) Tjoho tror livsglädjen börjar krypa fram igen :))

Fick något så fint av en god vän igår som verkligen berör! Tack fina du för den!! :) Här nedan kan ni också läsa den...


Jag är stark eftersom jag är sårbar.

Jag är klok för jag har gjort mängder av misstag.

Jag är lycklig eftersom livet har gjort riktigt ont ibland.

Jag älskar för jag vet hur det känns att förlora någon nära.

Jag har medkänsla eftersom jag har upplevt lidande.

Jag skrattar för att mitt liv har vart tufft ibland.

Jag lever för att livet inte är någon självklarhet.



Jag lovar att denna ska få en liten ram om sig! ;) Och vad vore livet utan vänner som alltid finns där när man vill prata? Och vänner som hjälper en med lite ditt och datt? Ja vad vore livet utan det? ;)
Och att oron över Max knölar på halsen såg godartade ut!!! Hoppas jag för tid och evighet att så det förblir!! Punkt.

Ta hand om varann! Nu ska jag ta och åka och hämta en liten gokille som längtar ut i skidbacken :) Och ikväll hoppas jag mig kunna titta runt lite hos er i bloggvärlden! :))

Kram till er alla
Bettan

1 kommentar:

  1. Vilken fin dikt! Och skid-hjälten i backen, minsann :).
    Du har verkligen rätt - den som har en vän är aldrig ensam.
    Jag önskar dig och de dina en riktigt fin helg!

    Kram från Maria

    SvaraRadera