onsdag, januari 29

Möbler med nya möjligheter...






Äntligen kom det lite ork och lust för att göra nått här hemma!! :) Skönt att känna att jag ändå är mig lik efter allt som hänt! Trodde faktiskt ett tag att nått var fel på mig!!! hihi! ;) Nej då, men visst är det underbart när man kan hitta nya lösningar för sina möbler som man redan har hemma!! Och sånt är man ju så gott som expert på vid det här laget! Eller vad säger ni? haha!!! ;) Skåpet har vi haft i hallen under några år och eftersom detta är ett otroligt fint skåp har jag under en låååång tid tyckt att det inte gjort till sin rätt! Nästan så det har känts som det fått stått där i skamvrån eller nått! Eftersom det oftast tryckts in jackor, mössor, vantar och skor i en salig blandning! Så ordningen i hallen har istället förvandlats till något helt annat än ordning kan jag säga! Så dags att testa något nytt var på tiden...;)

Nu blir det tv-soffan och mys med en hostig liten kille här hemma! Kraaaaam till er alla!!!

Bettan


4 kommentarer:

  1. Finttt :) var har du köpt din ljusa koskinn??
    Kram / Marion

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med ett inlägg från dig igen, jag har saknat dem ett tag - välkommen tillbaka :)! Alltså jättesnyggt skåp! Det är som du säger, flyttar man en möbel så kan den få en helt annan lyster. Ha en skön kväll!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Skönt att du hittat lite energi igen!
    Gillar bordet jättemycket med:))
    Å så bra att dölja TV:n i skåpet!!!
    Sköt om dig!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Vad fint det mörka bordet var!! Ha en fortsatt fin söndag! :) Kram

    SvaraRadera