måndag, februari 3

Glädje och sorg




När livet svänger lite för fort är det svårt att hänga med i svängarna! Januari har verkligen vart en sån månad för oss här hemma!!! ojoj... Året började med en fin helg med lillebror och familjen som kom upp för att fira Max födelsedag och min alldeles egen :) Något som snabbt övergick till stor oro och mycket riktigt den stora sorgen tog oss med storm strax därefter... kanske snabbare än vi trott i vanlig ordning! Men så är det väl jämt!! Hur som haver mitt i allt detta skulle jag försöka vara stark och ta mig i kragen och söka efter jobb! För familjens bästa måste ta tag i detta och kanske förhoppningsvis slippa allt pusslande hit och dit i framtiden. Och jag gjorde det... tog mig i kragen och la ut lite krokar här och där! Fråga inte mig hur jag gjorde och var kraften kom ifrån... för jag har ingen blekaste aning?!! Något som verkade helt hopplöst vände snabbt till något helt fantastiskt roligt!!! Idag väntar ett personalmöte och stora planer för våren och sommaren! ;) Lovar berätta mer snart... :))

Kraaam så länge!
Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar