tisdag, februari 4

"Mormors cafe"








Får jag ta och presentera mitt nya jobb!!! hihi visst är det underbart att det heter "Mormors cafe" också ;) där snackar vi ödet liksom!! Gifter sig fint med "Bland mormors gömmor" eller hur? :) En del av er har som sagt redan lyckats sett mig där... och mycket riktigt här ska jag nu synas en hel del framöver också!! Tjooho så skoj! :)) Känner att jag saknat detta med...ibland är det mer än bra att ha fler än ett yrke i bagaget, vet ni! ;) Cafèt är rätt så nyöppnat och ligger centralt här i Edsbyn. Tjejen bakom detta heter Camilla och hon och jag känner varandra sedan tidigare eftersom våra andra hälftar är kusiner :) Skönt med lite lycka också... och inte bara en massa sorg!!! Nu hoppas vi på lite ordning och reda i livet, ett bra tag framöver! :)

Kramar i massor!
Bettan

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Vilken lycka att få jobba i en sån fin miljö! Namnet var ju onekligen passande;))
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh, men så mysigt! Och roligt för dig! Vart ligger cafét? :) Kram

    SvaraRadera
  3. Å vännen va glad jag blir för din skull!!
    Nu är det verkligen dax att lyckans stjärna lyser över er ett tag!! :)
    Ser verkligen sååå mysigt ut!
    Va rädd om dig och STORT GRATTIS till nya Jobbet!
    Kramar Anna

    SvaraRadera