söndag, februari 16

När man skriker efter sol



Tror inte jag längtat efter sol och värme så mycket nånsin som jag gör just nu!! Efter allt dyster och mörker i veckor och månader är det kanske inte så konstigt att man reagerar så, eller? Ibland behöver man stanna upp och känna efter vad man egentligen vill och vad som är viktigt i livet! Och helt plötsligt kändes allt så himla oviktigt här hemma!! Städa vad är det för nånting??? haha! Och vart tog den gamla vanliga Bettan vägen liksom? ;) Som tur är finns hon där nånstans och börjar hitta lite ideer lite varstans!!! Smile :))

Tack alla fina!
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa, vart är den?!?!??????
    Jag blir skvatt galen snart om jag inte får lite soooool!!!
    Hade vi haft kosing i massor hade jag inte tvekat, då hade vi suttit på planet nu kan jag säga;-)
    Kram på dig vännen!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Men fick ni ingen sol idag?? Själv har jag suttit ute mot väggen i klarblå himmel ca 3 timmar nu och fått fräknar. Så underbart och morgondagen lovar ännu bättre. Du får kanske flytta närmare "storstan" :))

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Usch nä, jag tror inte jag sett solsken sen i augusti eller så! Blött och grått... Desto mer välkommen blir solen när den äntligen behagar dyka upp antar jag :). Man får väl försöka hitta lite sol i sinnet medan man väntar, hihihi. Roligt att läsa dina rader här och där. Tack för ditt trevliga besök hos mig :)! Ha en fin kväll och vecka.

    Kram från Maria

    SvaraRadera