måndag, februari 10

Sånt som gör en glad!!!


Samtliga bilder: Pinterest
 I går när jag letade i inspirations-mappen fann jag dessa underbara bilder! Vem drömmer inte om något liknande just nu liksom? Varma ljumma kvällar och bio! Snälla ta mig dit nu!!! Om inte annat en alldeles lysande ide för alla vännerna i sommar ;) Se och njut tillsvidare...

Under detta år har jag lovat mig själv att fixa min pinterest sida trots allt!! Verkar ju hur roligt som helst :)) En alldeles egen inspirations-mapp kan jag behöva mer än väl just nu. Så blandat med mina egna galna ideer kan detta bli vad som helst! haha!! Lovar att tala om när den är klar! ;)

Kram på er sötisar
Bettan

5 kommentarer:

  1. Bara så underbara bilder .Ja våren och sommaren drömmer vi nog alla om nu .Ha en fin måndag.Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaa, längtar meeeeed!!!
    Jag har också pinterest ekenasliv heter jag:)
    Samlar bara på mig en massa inspo från höger o vänter;-)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. Underbart! Man kan faktiskt inte vara utan pinterest, varning för starkt beroende :)

    Ang Inspobanken, det är busenkelt! Gör så att du bloggar "ditt bästa inredningstips", sen kommer du tillbaka till inspobanken.se och klistrar in länken till ditt inlägg. Lyckas du inte så hojta till, då kommer jag som en blixt personligen till ditt hus och hjälper dig :)

    SvaraRadera
  4. Åååå, sommar och glass! Filt i gräset och till och med en film! Det känns otroligt avlägset med den där plaskiga snön som trillat ner de senaste dagarna. Men snart så! Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Jag vill också fixa pinterest! Men när ska jag få tid till det liksom?!

    Vilka härliga bilder du visar, de satte verkligen inspirationen i spinn:))

    Kram på dig fina du!

    Johanna

    SvaraRadera