tisdag, februari 18

Som på beställning...






Kom hon äntligen... den efterlängtade SOLEN!!! Och lite av den Bettan som saknats!!! :) Återanvändning står på schemat av bland annat mormors gamla trasmattor och gigantiska trådrullar ihopknåpade av mig själv, av lite ditt och datt från snickarverkstaden! Tjohooo känner att jag just nu dras åt lite färg!! Dock lite smutsiga!! haha! Missförstå mig rätt nu!... smutsiga/dova färger ska det va!!! ;)

Nu ut i solen för att hämta meeeer energi! :))
Kraaam Bettan

1 kommentar:

  1. Hej finaste Bettan!!! Visst är det skönt när solen skiner man blir genast lite piggare....och vad jag gillar dina trasmattorskuddar uuursnygga...härligt att återvinna...skulle själv börja med o virka mattor av gamla lakan men först måste jag lära mig att....just det virka hihi HA en fin dag kram från maja

    SvaraRadera