söndag, februari 9

Spår av det blå...



Ingen hemlighet vid det här laget! Men spår av det BLÅ är alltid en färg som återkommer hemma hos oss! :) Annars är det nog så att inspirationen tryter en hel del hos mig just nu! En eländig förkylning samt nackspärr blandat med stor förtjusning av det nya jobbet om vartannat får ta den största energin istället. Hoppas snart vara på banan igen och slukar istället inspirationsmappen som en galning ;)

Tack snälla söta rara ni för att ni så troget tittar in hos mig!!!  Kramar i massor till var och en av er! :))

Hälsningar Bettan

2 kommentarer:

  1. Ordning, reda och en massa lycka hoppas jag också att ni får nu framöver! Och vad roligt med café, grattis till det!

    Jag saknar dig på Inspobanken, du vet väl att du är välkommen!? :)

    SvaraRadera
  2. Hej söta Bettan!
    Klart man kikar in till en så inspirerande person som du :))
    Hoppas du kryar på dig snart, inget kul när kroppen bråkar..
    Jag tykcer det är uuuuursegt just nu. Vill inte gå till jobbet imorgon. Är så trött så jag vet inte vad... Men kan ändå inte sova redan...
    Alltså snart måste det komma lite ljus, lite lite solljus, eller hut?!??
    Va rädd om dig vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera