torsdag, februari 27

Terapiarbete



Haft en liten otäck händelse med Max här under veckan! En överraskande allergichock som skrämde både den här mamman och honom rätt rejält kan man säga!! Fy sjutton gubbar där kände man att man levde och mer där till!! Allt gick trots allt mycket bra tillslut, tack och lov! Bearbetar just nu händelsen på bästa möjliga sätt... med VIRKNING!! Jag är helt och hållet fast i tant-görat nu och känner att det är mycket rogivande! Och det kan jag lova mina kära vänner! Det kan tanten mer än väl behöva nu!!! ;)

Kraaam Bettan

1 kommentar:

  1. Nä men hu va läskigt!!!
    Vad reagerade han på då??
    Virka ja, det pratade vi om på byns pysselkväll igår:) Tänkte jag skulle ge mig på att virka en badrumsmatta. Som man gör av tygremsor, har du testat??
    Hoppas ni får en lugn o fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera