torsdag, mars 20

Kärlek i trä




Kan inte sluta fascineras av materialet trä!! Två kära prylar som ligger och ruvar på många fina minnen här hemma är dessa sköningar! Prylar som betyder och håller en kär, lite som att... "gamla Bettan hon är säker hon" haha! ;) Hur är ni? har ni några kära fina prylar som ni inte kan leva utan eller köper ni helst nytt hela tiden? Vad gör oss lyckligast egentligen? Själv har jag den känslan av att det jag köper nytt tröttnar jag oftast på!!! Konstigt men tänkvärt! ;)

Torsdagsfundering...
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. He he, jag håller på o säljer av en massa just nu. Massa rassel som jag tröttnat på. Men jag gillar nya saker. Men har kommit fram till att jag ska lära mig att satsa på EN stor sak istället för TIO små;-)

    Men så han man de där kära prylarna som man fått av nån som betyder så mycket... De vill man ju för alltid ha kvar!
    Kram på dig Bettan!!!

    SvaraRadera
  2. Det är helt sant att det är roligare och charmigare med gammalt och slitet. Köper sällan något nytt och trivs med möbler som varit med ett tag.
    Fina gamla möbler du har.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  3. Tycker helt klart att de gamla charmiga möblerna vinner både för stunsen och på längden. Älakar det gamla!

    SvaraRadera