söndag, april 20

Bland cowboys, påskharar och busiga barn








Vår påsk i bilder :) Gillar ju gör mycket att ta bilder! Så klurar på att av något slag ha ett litet bildarkiv istället! Vad sägs om det?!! ;)

Känner att bloggeriet inte är lika viktigt och roligt längre! Har liksom gjort det nu... dags att vända blad och byta kapitel! Kanske utveckla mitt fotointresse lite mer och ja varför inte!!! Kanske rent av borde släppa mig en bok i framtiden, som du sa... Maria ;) Tack vännen!!! :) Lite roligt att du nämnde just det!!! För det är just vad vi skojat och skrattat om på det nya jobbet på sista tiden!! haha :) ;)

Lovar att berätta när jag fått till något bra!! Och självklart talar jag om när boken släpps! haha!! ;)
Och tusen och åter tusen tack alla vänner som så troget tittat in till mig och min familj! Hoppas att ni fått nått med er härifrån! Och tack alla ni för all kärlek ni gett!! :) :) :)

Love you!!!
/Bettan

2 kommentarer:

  1. Bloggvärlden och allra mest jag kommer sakna dina blogginlägg jättemycket! Dock måste man lyssna till vad hjärtat säger... Du måste lova mig att berätta hur/vart du finns i cybervärlden. Har du Instagram? Jag har inte det ännu men ska skaffa mig ett konto då jag inte kan stå emot allas tjöt längre, haha:)

    Tusen tack för all inspiration du alltid ger mig och för alla dina fina kommentarer som du har lämnat inne hos mig.

    Jag önskar dig all lycka,

    din bloggvän Johanna

    SvaraRadera
  2. Sötaste Bettan!
    Kommer med att sakna dina glad och tokiga inlägg. Alltid så positiv även om ni stöter på många motgångar.
    Du, jag ställer mig först i kö när boken släpps och jag vill absolut ha ett signerat ex :)
    Jag fortsätter att kurera mig och hoppas bli pigg till nästa helg iaf..:)
    Kraaaaaaamar Anna

    SvaraRadera