lördag, december 26

Vi mår fantastiskt bra!









Ville bara säga hej och berätta att vi sakta men säkert hämtat oss från en riktigt jobbig resa i livet! Funderar och känner efter om jag kanske borde ta tag i den där sidan snart också! Många som frågat och undrat som sagt... Efter regn brukar ju solskenen komma! Hoppas att det stämmer som dem säger!? Tills vidare säger jag många långa kramar och god fortsättning till er alla...

                                                           Från familjen Vernersson

8 kommentarer:

  1. Heeej vännen <3
    Härligt att höra att ni mår fint <3 Livet kan verkligen dela ut sina törnar...
    Ser med fram emot ett ljusare och lättare 2016...
    Take care och God fortsätning!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack finaste! Saknat dig!!! Har ju inte ens orkat titta in hos er kära vänner! Hoppas på en ändring snart och ett fint 2016 nu som sagt! :)

      Ta hand om varann och en super varm och go kram
      /Bettan

      Radera
  2. Du må tro att jag blev glad när jag såg ett nytt inlägg från dig! Det var verkligen roligt. Jag förstår att ni gått igenom en tuff tid. Jag önskar dig en god fortsättning på helgerna och ett riktigt gott nytt år, med allt man kan tänka sig av livets goda.

    ~ Maria ~

    SvaraRadera
    Svar
    1. Män tusen tack Maria!!! Känner mig starkare än nånsin! Låter det bara få ta den tid det tar med att bygga upp något fint och bra...
      Så håll till godo!

      Många kramar Bettan

      Radera
  3. Kul att se dig "tillbaka" Bettan,nu hoppas jag på många fler inlägg. 2016 kommer bli ett riktigt super år ska du se...Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Män va go! Ett stort varmt tack Evelina!! Hoppa på att få till något bra, men låter det få ta den tid det tar! Kommer ta mycket hjälp av finaste Jenny wennberg så det ska nog inte gå mycket fel där! ;)

      Varma kramar
      Bettan

      Radera
  4. Vad kul att se en liten uppdatering, din blogg ger ju en sån mysig, ombonad känsla :) Önskar dig ett gott 2016, blir spännande att se vad du hittar på här inne under det nya året!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Män tusen tack Emma!! Vad roligt att höra! Hoppas snart att få komma igång...

      många kramar Bettan

      Radera