tisdag, mars 26

Sol i sinnet







"HÖG"

Världen den har blivit stum
Dimman kommer sakta, allting snurrar runt
Vänner frågar hur jag mår
Vad jag tagit, om även om dem kan få

Och jag vet inte vad du gör
Och alla runt omkring
Dom fattar ingenting
Jag vet inte vad du gör

Och alla trodde jag va hög när jag flög,
fallit för djupt för dig
Vet inte vad du gör med mig
 (vet inte vad du gör med mig)
Alla trodde jag var hög, att jag ljög,
men jag blir sån av dig
Vet inte vad du gör med mig
(vet inte vad du gör med mig)

Känner hur mitt hjärta slår
Hundratusen slag i minuten, oh
Aldrig riktigt fallit hårt
Kan inte stoppa ruset, jag kan inte stå

Och jag vet inte vad du gör
Och alla runt omkring
Dom fattar ingenting
Jag vet inte vad du gör

Och alla trodde jag va hög när jag flög,
fallit för djupt för dig
Vet inte vad du gör med mig
(vet inte vad du gör med mig)
Alla trodde jag va hög, att jag ljög,
men jag blir sån av dig
Vet inte vad du gör med mig
(vet inte vad du gör med mig)

Kommer jag nånsin ner igen?
(kommer jag, kommer jag)
Alla trodde jag var hög när jag flög,
fallit för djupt för dig
Vet inte vad du gör med mig

Och jag vet inte vad du gör
Och alla runt omkring
Dom fattar ingenting
Nej, jag vet inte vad du gör (vad du gör)

Och alla trodde jag var hög när jag flög,
fallit för djupt för dig
Vet inte vad du gör med mig
(vet inte vad du gör med mig)
Alla trodde jag var hög, att jag ljög,
men jag blir sån av dig
Vet inte vad du gör med mig
(vet inte vad du gör med mig)

Kommer jag nånsin ner igen?
(Kommer jag, kommer jag)
Kommer jag bli mig själv igen?
(Kommer jag, kommer jag)
Alla trodde jag var hög när jag flög,
fallit för djupt för dig
Vet inte vad du gör med mig,
vet inte vad du gör med mig



Låtskrivare: Darin Zanyar/Louise Lennartsson/
Martin Tjärnberg/Fredrik Sonefors/Erik Smaaland








***

Sol ute, sol inne,
sol i hjärtat, sol i sinnet

***




***

"Fokus on
yourself.
Don`t get lost
in other
people."

***

Learning
to love
the process

***

A strong soul
shines after every
storm

***

"Happiness is
not something
ready-made.
It comes from
your own
actions".

-Dalai Lama

***













***

Some people look for
a beautiful place,
others make a place beautiful.


***

BIRTH PLACE: EARTH
                 RACE: HUMAN
              POLITICS: FREEDOM
     RELIGION: LOVE

***


"Hela världen är full av underverk,
men vi är så vana vid dem
att vi kallar dem vardag."

-H.C. Andersen


***

Var den förändring du vill se i världen.

-Mahatma Gandhi

***






***

Happiness

isn`t about getting what you want all the time.
It`s about loving what you have
and being
grateful for it.


***


Dagens tankar...
Kärlek till dig från mig

Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar